از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

دلتنگی...

وقتی دلتنگیهات زیاد میشن دیگه دلیل هیچ کدومشون یادت نمیاد. وقتی دلت رو فشار میدن از جاتنگی نمیدونی کدومشون رو باید در بیاری تا جا باز بشه؟ وقتی نمیدونی که اگه  این قهوه ی تلخ را بذاری زمین و یه شربت شیرین بخوری حالت بهتر میشه ؟ یا برعکس اگه تا ته تلخی قهوه ات را فرو بدی بهتر میشی؟

یعنی اونوقته که دیگه زندیگیت دست خودت نیست ؛ دیگه نمی دونی چه جوری افسار اسب زندگیت رو به دست بگیری ؟اصلا" نمیدونی کجا میخوای بری؟ به چی میخوای برسی؟!!!

نه برای رفتن آماده ای و نه نای موندن داری...

دل میسپری به اسبت که خودش هر جا خواست تو را ببرد...

اما ...باز هم می مانی و یک دودلی ؛که سوار بر این اسب چموش جیغ بکشی از ترس یا از شادی؟

و تو فقط جیغ میکشی و نمی دانی از شادی است یا ترس؟...

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

بسیار زیبا بود...
حال این روزهای دل من...
سلام
قلمتون روان
موفق باشید

سلام ممنون من هم بهتون سر میزنم

دریا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

لینکتون کردم...

m2 جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://Bia2Download.Com

سلام وبلاگ زیبایی داری به سایت ما هم یه سر بزن و جدیدترین فیلم ها و موزیک ها و سریالها رو بدون اینکه بخوای اشتراک بخری به راحتی و مجانی دانلود کن اگه دوست داری میتونی لینکمون کنی وتو (تماس با ما) بگی تا ما هم لینکت کنیم منتظرت هستیم.Bia2Download.com

زهرا نوری پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز
نبینم که دلتنگ باشی
منم دلم هوای شما را کرده

سلام خانومی .ممنونم یاد دوره تهران بخیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد