از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

کودک چه می خواهد...

             پیام کودک:.............. 

                                         بگذارید تا می توانم بازی کنم

                                         که فردا ... 

                                         با من بازی می کنند 

                                         

                                                       بگذارید بچه بمانم...

  

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام خوبی نیستی

سلام ممنون که سر میزنید. تابستان خیلی شلوغی دارم

کودک دیروز دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم....

ممنون از مطلب قشنگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد