از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

از جنس دریا...

طبیب به من می گوید:«قلبت سرجایش نیست»

همینجوری...

                                     گرچه آلوده دنیای غریبم اما 

                               سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم 

                                     دل من عاطفه را می فهمد 

                     به خودم میبالم باکسی سبز تر از عشق رفاقت دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عزالدین شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://qeshmlove.blogfa.com

فکر آن باشد که بگشاید رهی
راه آن باشد که پیش آید شَهی
شاه آن باشد که از خود شَه بُود
نه از مخزنها و لشکر شَه شود
تا بماند شاهی او سرمدی
همچو عِزّ مُلک دین احمدی

ممنون که اومدی به وبلاگم.خیلی شعر جالبیه آفرین.لینکی وبلاگت قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد